De Hoppincentrale kan je telefonisch bereiken op 0800 12 2 12.
- Maandag-vrijdag: van 6 tot 20 uur
- Weekend en feestdagen: van 7.30 tot 15 uur
Een medewerker van de Hoppincentrale maakt telefonisch een account voor je aan. Ze gaan je een aantal vragen stellen om dit account aan te maken.
Een medewerker van de Hoppincentrale kan dit doen. Ze zullen vragen of ze bijvoorbeeld je thuisadres mogen bewaren.
Een medewerker van de Hoppincentrale kan dit doen. Ze zullen al je vragen beantwoorden om je rit te boeken.
Je krijgt hier automatisch bericht van. De medewerkers vragen of je per sms of voicebericht updates wilt krijgen. Dit wordt automatisch doorgestuurd naar je telefoonnummer.
Een medewerker van de Hoppincentrale kan dit doen. De medewerker zal eerst controleren of jij de echte passagier bent. Nadien wordt het account verwijderd. Het kan 48 uur duren voordat het hele account verwijderd is.
Let op: je kan eventueel nog een account bij De Lijn hebben als je in het verleden de belbus nam. Je zal ook bij De Lijn je account moeten laten wissen. Dit kan via help.delijn.be.
De Hoppincentrale is beschikbaar in het Nederlands, Frans en Engels.
De Hoppincentrale heeft geen kantoren.